Sunday, May 30, 2010

Még egy pár szó

Szóval lezajlott a találkozó. Egy kicsit bánt, hogy nem is igazán tudtam benne részt venni, és főleg az előkészületekben való részvételt láttam volna fontosabbnak, mert a találkozó megszervezésének terhe szinte néhány emberre összpontosult a Németi László testvér vezetésével. A teher második nap ment le róla szemmel láthatóan. Hasonló módon a két asszony testvér László testvér felesége, Kati és sógornője, Zsuzsa testvérnők vitték a konyha terhét.
A munka beosztásom és a baba, teljesen lefoglalta a napjaimat. Az összejöveteleken is Ezsdrásoztam. Annak örültem, hogy Emese is ott tudott lenni pénteken és szombat reggel. Mivel ő szombat és vasárnap éjszaka dolgozik, napközben alszik, így a közösségi alkalmakról mindig hiányzik.

Szóval bánt, hogy nem tudtam terhet vállalni a találkozóból, de valahol tudom, hogy ami erőmön felül van, azért nem kell, hogy lelkiismeret furdalásom legyen. Ilyenkor mégis olyan haszontalannak érzem magam. Az Úr tegyen alkalmassá, hogy mégis, valahogy betöltsem a küldetésem.

Más:
Kb. már több, mint egy hónapja kaptam egy meghívást egy springfield melletti városkában levő baptista gyülekezetbe, hogy tegyek bizonyságot. A lelkipásztor felesége volt a kórházban az egyik betegem, s így jött az ismeretség. Már meglátogattam őket otthonukban Joshsal és Jeremiással. Saját iskolájuk van nagy tornateremmel, ami Josht igen "meghatotta" :)

 A bizonyságtételre elmenni nem is annyira egyszerű, mert Emese alszik vasárnap nappal, és én vagyok a Mr. Mom, ami nekem sokkal nagyobb Ügy, mint a Mrs. Mom-oknak. Nekem minden nehezen csikorogva megy. Egyszerüen rémálom, ha ki kell mozdulnom a bébivel itthonról. Hiába Emese nélkül még fél embernek sem érzem magam... :(

Az elkövetkező két vasárnap dolgozni fogok, tehát csak azután jöhet számításba a látogatás, és azt is még egyeztetni kell a pásztor testvérrel.

Ha többet tudok, majd leírom.

Közben olyan fura érzés, hogy Lajos meg Evódia ilyen "közel" vannak hozzánk, és mégsem tudunk értekezni, a találkozásról nem is beszélve... A Mennyben gondolom ez is másképpen lesz. Mindenesetre nagyon örülök nekik! Gondolom a "Nagy utazás" nem csak fáradalmas, hanem izgalmas is számukra. Isten áldja meg a hátralevő idejüket is és otthon a nagyszülők szolgálatát is mind a két értelemben: a gyülekezetben és az otthon maradt gyerekek felé is. Milyen érték ilyen szülőkkel rendelkezni!!! :)

9 comments:

meli es csaba said...

a zsufolt napokban is legyen részetek sok-sok áldásban és örömben

Budai Evódia said...

koszi, hogy irtal, Mihaly. az a helyzet, hogy annyira rabiztuk magunkat a testverekre, akik meghivtak,hogy nem is mertunk tervezni. de ahogy mondod, tenyleg arra megyunk el. felhivunk telefonon holnap, remelem sikerul. nagyon jo lenne talalkozni.innen busszal megyunk louisville-be s onnan autoval tenessie-be, majd chicagoba. melyik ket allomas kozott lenne jo?

iri said...

Kedves Mihaly!A Csendesnapokon talakoztam Elzaval,miriszloi rokonoddal nagyon szeretne tudni rolatok, mar gyerekkora ota nem latott.

iri said...

Meg csak annyit megjegyeznek hogy az Ur irgalmas volt hozza es 3 eve megtert.A nagyenyedi baptista gyulekezethez tartozik ferjevel egyutt.

Mihaly said...

Hát ez nagy örömhír számomra! Bár nem tudom pontosan elhelyezni Elzát, nem tudom, hogy pontosan ki ő, de hogy végre valaki megtért az ottani rokonok közül az igen nagy öröm nekem. Általában reformátusok vagy nazarénusok az ottani rokonok. Baptista még nem volt senki. Persze én tudom, hogy valójában az ujjászületés által van az üdvösség, csak néhány felekzetben ez jobban megtörténik, mint a többiben.
Ha tartod vele a kapcsolatot szeretném tudni, hogy hogy értekezhetek vele.
A nyolcvanas években összegyűjtöttem a rokonokat ott és később összeállítottam a családfát, de most az én kompjuterem "meghalt", az Emeséjét használom és ezen nincs rajta a családfa, s nem tudom megnézni, hogy ki is ez az Elza.
Akkor a gyűjtésem alapján Miriszló Enyed és Décse viszonylatban kb. 120 fő rokonom lett :D, azóta meg még szaporodtak, bár néhányan már elmentek.
Szóval, ha tudnál segíteni, hogy fel tudjam venni a kapcsolatot Elzáékkal nagyon örülnék neki, és előre is köszönöm!

iri said...

Orvendek hogy maris valaszoltal, igy fel is vettema kapcsolatot Elzaval, ki eppen Enyeden van most(mert hetkoznap Miriszlon is tartozkodnak.)Igy pontosan megerdeklodtem a csaladi kapcsolatot.Szoval o Deak Mariska es Denes leanya, kiknel ti gyakran vendegeskedtetek akkoriban.Ugy 76-77-ben pedig egyutt volt veletek az enyedi imahazban.Meghivtatok.Nekem most eppen a kovetkezo szamon valaszolt:0258864701.
Odaadtam a blogcimed is hogy ha sikerul olvasson teged, de altalaban a fia hasznalja a gepet.Egyelore ennyit.Tartjuk a kapcsolatot.

Mihaly said...

Köszönöm Iri testvérem!
Ma már késő hívni őket, holnap dolgozom, de majd csak eljön az alkalom, hogy fel tudjam hívni őket.
Köszönöm a gyors intézkedést és választ!

iri said...

Nagyon szivesen.Szerettem volna megadni a cimet neki ahol azt a sok kepet lattam, veletek meg a rokonsaggal , de nem tudom merre.Meg annyit hogy ez a telefonszam akkor erheto el mikor Enyeden vannak,talan het vegen.

elisa said...

de jó hogy rád találtam, most már figyelhetem, hogy mi történik körülöttetek.